تور سال 95 و 96 و 97

در این وبلاگ در رابطه با تورهای سال 95 اطلاع رسانی می گردد. تورهای دبی، استانبول، ترکیه، کیش، قشم مشهد و ... در سال 95 و عید و نوروز 95 در این بخش ارائه می شود.

تور سال 95 و 96 و 97

در این وبلاگ در رابطه با تورهای سال 95 اطلاع رسانی می گردد. تورهای دبی، استانبول، ترکیه، کیش، قشم مشهد و ... در سال 95 و عید و نوروز 95 در این بخش ارائه می شود.

آگهی تدریس خصوصی ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد معلم های ریاضی

ثبت تبلیغات در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و درج آگهی تدریس خصوصی ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد معلم های ریاضی است. در سایت های معتبر تدریس خصوصی مانند سایت ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php یا تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ تبلیغ خودتان را ثبت نموده و در زمینه آموزش ریاضی شاگرد جذب کنید.

علاوه بر عنوان، متن و عکس آگهی می توانید برای تبلیغ خودتان کلمات و یا عبارت های کلیدی مناسبی انتخاب کنید تا تبلیغ شما در صفحات بیشتری نمایش داده شود و بیشتر دیده شود. مثلا اگر خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت کلیک خوب می تواند "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" باشد که اتفاقا در گوگل هم بسیار پرسرچ است. در هر زمینه ای چنین عبارت هایی وجود دارد و به عنوان کلمات کلیدی می تواند انتخاب گردد.
متن تبلیغ شما می تواند روز به روز تکمیل تر گردد و بازدهی آن افزایش پیدا کند. هر زمان مورد جدیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. به هر میزان رزومه کاملتری را ارائه نمائید و نشان دهید که خودتان در درس و تحصیل و در بحث آموزش موفق تر بوده اید اعتماد کاربران را بیشتر جلب کرده و تماس های بیشتری هم با شما گرفته خواهد شد.
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی: متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را باید خوب بنویسید. اگر در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارید، متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان را به گونه ای بنویسید که نشان دهد شما قبلا در این زمینه فعالیت و سابقه کار زیادی داشته اید و اگر در آموزشگاهها، مدارس، دانشگاهها و موسسات ریاضی تدریس کرده اید، در متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان به ان اشاره کنید.

نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید.

آگهی تدریس خصوصی خودتان را باید خوب و کامل بنویسید. اسم تمام دروس تدریسی را در عنوان آگهی ارائه دهید و در متن آگهی تمامی سوابق کاری و سوابق تدریس خودتان و افتخاراتی که در دوران دانشجویی کسب کرده اید را بنویسید. راهکار خوب دیگری که برای پربازده بودن آگهی تدریس خودتان می توانید از آن استفاده کنید این است که نظرات مثبت دانشجویان و دانش آموزان و شاگردهایتان را در متن آگهی بنویسید. هر چه متن آگعی شما کاملتر و پربارتر باشد احتمال جذب شاگرد شما هم بیشتر خواهد شد. در این وب سایت می توانید برای دروس تدریس خودتان جزوه هم ثبت کنید. ثبت جزوه بازدید آگهی شما را افزایش می دهد. مشاهده لیست معلم های ریاضی کلاس خصوصی
ایران مدرس برای عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی ریاضی در نتایج جستجوی گوگل در صدر نتایج و در صفحه اول قرار دارد. مثلا اگر عبارت تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی هندسه، و .... را در گوگل جستجو کنید، یکی از سایتهایی که در صدر نتایج خواهید دید ایران مدرس است. کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی در گوگل عبارتهای مذکور و یا عبارتهای مشابه آنها را جستجوی می کنند و سایت ایران مدرس را مشاهده می نمایند. در نتیجه به صورت مستقیم به سمت اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی شما هدایت می شوند. اگر آگهی خودتان را ویژه کرده باشید، با ورود متقاضیان تدریس به ایران مدرس در ابتدای صفحه آگهی شما را خواهند دید.
ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه اگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است و مناسبترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس است. تعدادی از مدرسینی که به صورت جدی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند و آگهی تدریس ریاضی خودشان را در این وب سایت ویژه کرده اند، بیش از 20 بار آگهی خودشان را تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در ایران مدرس است.
در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. تمامی بازدید کنندگان این سایت برای مشاهده مطالب آموزشی، جزوه، سوال، لیست مدرسین و .... از ایران مدرس بازدید می کنند. بنابراین چون این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد، ثبت آگهی در آن به نسبت سایتهای عمومی تبلیغاتی برای جذب شاگرد موثرتر است.
چون ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است، متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی بر روی آن در نتایج جستجوی گوگل کلیک می کنند و به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. به این ترتیب با ثبت تبلیغات در ایران مدرس افرادی که متقاضی تدریس خصوصی هستند به راحتی آگهی شما را پیدا خواهند کرد.
اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا سایر دروس موفق باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید، حتما آگهی تدریس خودتان را در IranModares.com (و یا سایت تخصصی آگهی تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com) ثبت نمائید. مزیت دیگری که تبلیغات و آگهی اینترنتی دارد این است که هدفمند است. در نظر بگیرید که هزار تراکت چاپ کرده اید و توزیع نموده اید. فکر می کنید چند درصد از افرادی که این تراکت ها را دریافت می کنند به خدمات تدریس خصوصی نیاز دارند؟ مطمئنا درصد بسیار پایینی. ولی وقتی در اینترنت و در سایت تبلیغات تدریس خصوصی مانند ایران مدرس آگهی درج می کنید، افرادی که واقعا متقاضی خدمات تدریس خصوصی هستند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به سمت آگهی شما هدایت می شوند و با شما تماس خواهند گرفت. خصوصا اینکه ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار دارد.

برای کسب درآمد بالا از تدریس ریاضی موارد زیر را در نظر بگیرید.
1- تسلط خودتان را بر درس ریاضی افزایش دهید. هر چه مسلط تر باشید و بهتر تدریس کنید موفق تر خواهید بود.
2- مقطعی را تدریس کنید که بهتر از پس ان بر می آئید. اگر ریاضی ابتدایی را خوب تدریس می کنید همان مقطع را تدریس کنید.
3- کلاسهای ریاضی را متنوع برگزار نمائید. هم درس بدهید و هم تمرین حل کنید. اجازه ندهید کلاس خسته کننده باشد.
4- تمرین بدهید و حل تمرینات را بخواهید. در کلاسهای تدریس ریاضی جدی باشید.
5- اگر به ریاضی علاقه دارید ریاضی تدریس کنید. عشق و علاقه به هر کاری رمز موفقیت است.
6- به تدریس ریاضی تعهد داشته باشید و سعی کنید شاگردهای شما نتیجه بگیرند تا ترمهای بعد هم برای تدریس با شما تماس بگیرند.

https://www.mathtutordvd.com/